|
"El Barça juega de puta madre." Alfredo Di Stefano |
|
Barcelona - Getafe 2:1 6.02.2010r. 19:42 autor: ronaldinho92 FC Barcelona - Getafe FC 2:1 (1:0)
Strzelcy: 7'- Messi, 67'- Xavi; 93'-Soldado Kartki: 24'- Maxwell, 27'- Xavi, 82'- Busquets (żółta), 25'- Pique, 90+2'- Getafe (czerwona); 16'- Mané, 53'- Boateng, 81'- Casquero (żółta) Zmiany: 52' Busquets -> Zlatan, 58' Marquez -> Toure, 90' Pedro -> Iniesta; 56' Manu -> Mané, 64' Casquero -> Parejo, 77' Kepa -> Miku Składy: FC Barcelona: Valdés, Maxwell, Piqué, Milito, Abidal, Touré, Xavi, Keita, Messi, Iniesta, Ibrahimovic Getafe FC: Codina, Mané, Rafa, Cata Diaz, Miguel Torres, Parejo, Boateng, Albin, Miku, Pedro Rios, Soldado Zapis relacji live: 0 - Oba zespoły przy akompaniamencie klubowego hymnu wychodzą na murawę, za chwilę rozpoczniemy spotkanie. 1 - Pierwszy gwizdek pana Fernando Vitienesa, zaczęli goście. 2 - Pierwsza ofensywna akcja Blaugrany, dośrodkowanie Abidala nie dotarło jednak do Ibrahimovicia. 4 - Zejście Messiego ze skrzydła, strzał Argentyńczyka z szesnastego metra w krótki róg niecelny. 6 - Xavi niecelnie uderza z dystansu (TheEgg) 7 - GOOOL, MESSI! Cóż za cudowne uderzenie Leo, Codina bez szans! Po rzucie rożnym piłka dotarła do Toure, ten zagrał do będącego przed polem karnym Argentyńczyka, a Lionel pięknym, technicznym strzałem umieścił ją w bramce. Barcelona 1:0 Getafe! (gennaro) 9 - Zdobywca pierwszego gola, Messi, brzydko faulowany przez jednego z graczy gości, lecz sędzia nie zdecydował się na ukaranie go żółtą kartką. (gennaro) 11 - Barcelona spokojnie rozgrywa piłkę na połowie Getafe, a po stracie natychmiast aktywnie pracują pressingiem. Obrońcy przyjezdnych nie radzą sobie z wyprowadzaniem piłki. 13 - Strata piłki przez Ibrahimovicia, piłkę przejął jeden z graczy Getafe i próbował zagrac do będącego przed polem karnym Soldado, lecz dobrze zachował się Pique i futbolówkę wyłapał Valdes. (gennaro) 15 - Zlatan ładnym zwodem minął obrońcę Getafe i strzelił, lecz niestety piłka odbija się od gracza gości. (gennaro) 16 - Maxwell czaruje na prawej stronie!! płasko dośrodkowuje, zamieszanie w polu karnym, sprawę wyjasnia portero Getafe (TheEgg) 16 - Pierwsza indywidualna kara w tym meczu; Mane ukarany żółtą kartką za faul na Messim. (gennaro) 18 - Ależ akcja Barcelony! Messi świetnie rozegrał piłkę z Maxwellem, następnie zagrał do Ibry, który zgrał ją ponownie do Argentyńczyka, lecz strzał Leo odbija bramkarz. Znów trzeba pochwalić znakomite zachowanie Maxwella (gennaro, TheEgg) 20 - Milito fauluje Soldado w walce o górną piłkę. (gennaro) 23 - Iniesta wzięty w kleszcze przez dwóch piłkarzy Getafe traci piłkę, w jej posiadaniu goście, lecz tylko przez chwilę. (gennaro) 25 - Pique wylatuje z boiska! Gerard ukarany czerwonym kartonikiem za spóźninoy wślizg. Jest to pierwsza czerwona kartka dla gracza Barcy w tym sezonie. (gennaro) 26 - Jeszcze żółta kartka dla Xaviego za protesty. (gennaro) 27 - Było naprawdę groźnie po tym rzucie rożnym, na szczęście strzał piłkarza Getafe mija o centymetry słupek. Tymczasem rozgrzewa się Rafa Marquez. (gennaro) 30 - Coraz śmielej poczyna sobie w ataku Getafe, teraz strzelał Soldado z woleja, lecz ponad bramką. Warto odnotować, że chwilę wcześniej sędzia nie zauważył przyjęcia piłki ręką przez jednego z graczów gości. (gennaro) 33 - Toure nie zrozumiał się z Messim i piłka w rękach Codiny. (gennaro) 35 - VV świetnie wyłapuje strzał sprzed pola karnego (TheEgg) 35 - Getafe coraz częściej znajduje się pod polem karnym Barcelona, lecz obrona Katalończyków mimo osłabienia dobrze sobie radzi z graczami gości. (gennaro) 36 - Seria dryblingów Yayi zakończona stratą (TheEgg) 37 - Pedro Rios domaga się podyktowania rzutu karnego, lecz gwizdek sędziego milczy. (gennaro) 38 - Valdes bardzo ładnie wybronił groźny strzał Miku sprzed pola karnego. (gennaro) 40 - Piękna wrzutka Zlatana do będącego w polu karnym Xaviego, ten strzela głową, 4 metra ale zbyt lekko broni Codina. (gennaro, Forys) 43 - Znakomite zagranie Messiego i w sytuacji sam na sam znalazł się Zlatan, próbował zwieść portero gości, jednak ten znakomicie nie pozwolił mu na oddanie strzału, ostatecznie piłkę wybili obrońcy. Chwilę później z trybun Camp Nou płyną głośne słowa otuchy dla Szweda. 44 - Iniesta świetnie uwolnił się od presji wywieranej przez dwóch piłkarzy Getafe przed polem karnym Katalończyków. (gennaro) 45 - Ostatni gwizdek w pierwszej połowie Fernando Vitienesa, który opuszcza murawę słysząc gwizdy skierowane w jego stronę. 46 - I zaczynamy drugą część spotkania, Blaugrana przy piłce. 47 - Pewna interwencja VV po strzale Soldado. (gennaro) 48 - W posiadaniu piłki gracze Getafe, tymczasem rozgrzewa się Sergio Busquets. (gennaro) 49 - Strzał Mane sprzed pola karnego, piłka przechodzi obok słupka. Sergio już odbiera wskazówki, niedługo pojawi się na murawie. (gennaro) 51 - I mamy zmianę, Sergio wchodzi za Zlatana. Wydaje się, że Toure będzie pełnił rolę środkowego obrońcy, a Sergio zajmie jego miejsce w pomocy. (gennaro) 52 - Żółta kartka dla Derka Boatenga za faul na Sergio. (gennaro) 52 - Strzał Keity z narożnika pola karnego bardzo niecelny. (Forys) 53 - Barcelona przeżywa obecnie trudne chwile, piłka bardzo często znajduje się w okolicach bramki strzeżonej przez Valdesa. (gennaro) 55 - Mamy zmianę w ekipie Michela, Manu wchodzi za Mane. (gennaro) 57 - Przechwyt Iniesty po którym następuje seria zwodów zakończona niecelnym strzałem. (Forys) 58 - Na boisku witamy Marqueza. Schodzi Toure i trzyma się za pachwinę. Oby to nie było nic poważnego (Andresito) 59 - Znakomita akcja Iniesty, podanie czubkiem buta do Keity, ten wkręca w ziemię obrońce i... strzela w boczną siatkę z 4 metrów (Andresito) 60 - Iniesta dobrze się zastawił i wywalczył rzut wolny, chwile później znów faul na graczu Barcy, tym razem faulowany Keita. (gennaro) 63 - Lepiej wygląda gra w naszym wykonaniu. Na pewno pomógł Pep w szatni oraz jego zmiany. Niestety sami kręcimy na siebie bata nie wykorzystując naszych szans. Niestety prawda jest taka, że już dawno mogło być po meczu (Andresito) 64 - Zmiana w drużynie gości, Casquero wchodzi za Parejo. (gennaro) 64 - Valdes dobrze wyszedł do piłki, czym uchronił drużynę od straty bramki. (gennaro) 67 - Jest Xavi Creus Hernandez !!!! Jest po meczu, nic nas nie złamie! Wydawałoby się, że Messi do spółki z Xavim nie ma szans w starciu z czterema piłkarzami Getafe, lecz Messi świetnie poprowadził piłkę i zagrał do Hernandeza, któremu nie pozostało nic innego, jak wpakować piłkę do bramki. Argentyński bóg powrócił w jeszcze lepszej wersji. (Andresito, gennaro) 71 - Albin dostał piłkę w polu karnym, lecz Milito świetnie uniemożliwił mu oddanie strzału. (gennaro) 72 - Brzydkie wejście Boatenga Messiego, sędzia nie odgwizduje nawet faulu. Piłkarze Getafe wybijają piłkę widząc, że Argentyńczyk leży na murawie, po chwili jednak na szczęście się podnosi. 74 - Rozgrzewa się powracający po kontuzji Jeffren Suarez. (gennaro) 76 - Ostatnia roszada personalna w drużynie gości, Kepa zmienia Miku. 79 - Ładna akcja Iniesty, podanie do Messiego, lecz piłka odbita od piłkarza gości i mamy korner dla Katalończyków. 80 - Żółta kartka dla Javiego Casquero za faul na Inieście, będzie rzut wolny z bocznego sektora boiska. (gennaro) 81 - Bardzo dobry strzał Messiego po krótko rozegranym rzucie wolnym, lecz bramkarz paruje piłkę na rzut rożny. (gennaro) 82 - Mamy kolejną żółtą kartkę, tym razem ukarany piłkarz Barcelony, Busquets. (gennaro) 83 - Wrzutka Manu de Morala w pole karne Barcelony, piłka nie trafiła jednak do adresata i od bramki rozpocznie VV. (gennaro) 86 - Akcja Barcelony, Iniesta zostawił piłkę Keicie, a ten... ponownie pudłuje. Miejsce prawie to samo co poprzednio. Tym razem piłka poleciała w kierunku chorągiewki na rogu boiska (Andresito) 87 - Wyświetlono statystykę okazji bramkowych. Liczby mówią same za siebie: Barcelona - Getafe 10-4 (Tomero) 88 - posiadanie piłki 52% - 48% na korzyść Barcy. (Bear05) 88 - faul Milito w środkowej części boiska. na marginesie warto dodać, że argentyńczyk rozgrywa dziś naprawde dobre spotkanie. (jowunia) 88 - Strzał Soldado ze stoickim spokojem broni będący dzisiaj w dobrej dyspozycji Victor Valdes. (gennaro) 90 - Owacja na stojąco dla opuszczającego plac gry Iniesty, który rozegrał dziś swój dwusetny mecz w barwach Blaugrana. Na ostatnie sekundy wchodzi Pedro. 90+2 - Kolejna czerwona kartka, ukarany Marquez za faul w polu karnym i mamy jedenastkę. Sędzia nie ogrania tego, co się dzieje na boisku. (gennaro) 90+3 - Jedenastkę wykorzystuje Soldado. 90+4 - Jeszcze ładny strzał Leo przechodzi obok bramki, a sedzia kończy mecz. (gennaro)
Należy być zalogowanym, aby móc dodawać komentarze. Zobacz 50 ostatnich komentarzyJeżeli nie posiadasz jeszcze konta - zapraszamy do rejestracji. 7.02.2010r. 16:06 P - posredni
B - bezposredni K - karny S - sedziowski W - wrzut R - rzut z rogu G - grac dalej J - jeszcze raz Z - zakonczenie zawodow + - zolta ++ - czerwona 7.02.2010r. 16:04 kaczki:
S - sędziowski, J - Jeszcze raz (powtorka wznowienia), P - pośredni, B-Bezpośredni, Z-Zakończenie zawodod W - terrora wrzuta z autu R - Rożen, RB - rzut od bramki + - żółta, ++ - czerwona 7.02.2010r. 16:03 tak na szybko
br - bramka p - posredni b - bezposredni(np.faul) + - zolta ++ - 2xzolta cz - czerwo w - wrzut z autu s - spalony z - zakonczenie meczu g - gwizdek j - jeszcze raz jakos tak choc juz nie pamietam briga jak cos niech pomoze :P 7.02.2010r. 15:58 ![]() Zjadacz a masz oznaczenia co do niektórych odpowiedzi np s+, ++, albo J bo nie umiem tego skumac :> 6.02.2010r. 23:53 taaa
ja pamietam jakie bylo moje zdziwko jak dowiedzialem sie co jest w sytuacji gdy Strzelisz sobie swojaka z tzw. "piątki" 6.02.2010r. 23:50 Nie mam głowy dzisiaj do tego :) Z takich rzeczy to podobał mi się test na spalone. Bardzo fajna rzecz. Uzmysławia jak ciężką robote ma sędzia asystent (lekcje Briga pomagają - nie liniowy tylko asystent) :) 6.02.2010r. 23:48 fual byl ewidentny. facet znajdowal sie przed marquezem, ktory spowodowal jego upadek - nie chodzi o rece, a caloksztal. decydujaca role odegralo kopniecie w prawa noge, ktora zawodnik getafe chcial oddac strzal
naprawde zrobcie cos podobnego na boisku. kumpel strasznie sie wkurzy po takim wejsciu :) 6.02.2010r. 23:48 przepis jest wporzadku, mi sie on podoba, sa gorsze i mniej jasne :) ten nie jest zly 6.02.2010r. 23:47 Zjadaczu, ale ja rozumiem ten przepis. Tylko się z nim nie zgadzam po prostu. Moim zdaniem jest zły i nic ani nikt mojego zdania w tym temacie nie jest w stanie zmienić 6.02.2010r. 23:44 33. Określając realność szansy zdobycia bramki sędzia powinien kierować się następującymi kryteriami:
- czy napastnik biegnie bezpośrednio w kierunku bramki przeciwnika ( a nie w kierunku linii bramkowej lub rogu pola gry), - jakie pozycje zajmują obrońcy w momencie popełnienia przewinienia, - w jakim miejscu popełniono przewinienie - im dalej od bramki tym mniejsze szansę na jej zdobycie. Jeżeli zaistniał fakt pozbawienia drużyny bramki lub realnej szansy zdobycia bramki - bez względu na to czy przewinienie miało miejsce na czy poza polem karnym - winny zawodnik musi być wykluczony z gry - zobaczyć czerwoną kartkę. 6.02.2010r. 23:44 Chronił by przed kosami gdyby za kosę była czerwo, a za takie muśnięcie jak dzisiaj Marqueza żółtko. W gwoli ścisłości zawsze tak twierdziłem. Nie ważne jakie zespoły biegały po murawie. Teraz przez ten przepis musimy grać bez Marqueza, a to duże osłabienie biorąc pod uwagę, że nie będzie też: Pique, Alvesa, Toure i Busiego 6.02.2010r. 23:43 Przewinienia karane wykluczeniem (czerwona kartka)
Zawodnik musi być ukarany i zobaczyć czerwoną kartkę, jeżeli popełnia jakiekolwiek z siedmiu następujących przewinień: 1. popełnia rażący, brutalny faul 2. zachowuje się agresywnie 3. pluje na przeciwnika lub inną osobę 4. pozbawia drużynę przeciwną bramki, lub realnej szansy zdobycia bramki, zagrywając piłkę ręką (nie dotyczy bramkarza we własnym polu karnym). 5. pozbawia realnej szansy zdobycia bramki przeciwnika poruszającego się w kierunku bramki tego zawodnika, popełniając przewinienie karane rzutem wolnym, lub rzutem karnym 6. używa ordynarnego, obelżywego, obraźliwego języka i/lub gestów 7. otrzymuje drugie napomnienie (żółta kartka) w tych samych zawodach 6.02.2010r. 23:41 ![]() Tak w ogole czasami moze sie zdarzyc tak , ze bedzie faul brutalny,na zawodniku wychodzacym sam na sam , w polu karnym a kara bedzie taka sama jak za dwa z tych przewinien.Trzecie umyka chyba , ze swoje dolozy komisja ligi.
Zasadniczo gwoli sprawiedliwosci przepis ten troche kuleje.Ale jak ktos pisal , chyba chroni przed czestszymi kosami w polu karnym. 6.02.2010r. 23:41 W takim razie nie ma dobrego rozwiązania jeśli chodzi o faule w polu karnym. Widać nie obędziemy się bez kontrowersji. Tylko to co gwiżdżą Hiszpańscy sędziowie to zaczyna powoli przebijać naszych Polskich kaloszy 6.02.2010r. 23:37 Cofający nogę Pique był dla sędziego wariatem chcącym połamać gracza Getafe. Mógł to tak widzieć i tak widział, to tylko człowiek. Powtórka wideo, sędzia przy stoliku, krótka rozmowa przez słuchaweczki = żółtko dla Pique + brak zółtka dla Xaviego + manita. Banalnie proste, trzeba tylko chcieć 6.02.2010r. 23:35 ![]() Czerwo to kara nie za brutalnosc faulu ale za przewinienie w obliczu straty bramki.A , ze pole karne sie napatoczy czasami to sie sumuje : ) 6.02.2010r. 23:35 Andresito ale to nadal jest interpretacja sędziego. coś co dla Ciebie jest klepnięciem dla sędziego może być zamiarem zrobienia krzywdy;) 6.02.2010r. 23:33 No to niech będzie przepis, że za kosę w nogi z premedytacją jest czerwo. A nie za klepnięcie w plecy, tudzież wpadnięcie w pełnym biegu. Próbowałeś zrobić krzywdę - czerwo. Lekkie dotknięcie - czerwo. nie rozumiem 6.02.2010r. 23:33 juz Brig o tym pisal wielokrotnie i trzeba sobie to wziac do serca, ze w polu karnym sedziuje sie inaczej, bo w przeciwnym wypadku mecz rozstrzygalyby karne 6.02.2010r. 23:32 To tak jak z karnym na Euro...Webb mógł podyktować ale nie musiał...podyktował i miał do tego pełne prawo.
A tutaj jak już karnego gwizdnął to musiał czerwo wyjąć. 6.02.2010r. 23:32 Andresito ten przepis jest dobry, dzięki niemu dużo rzadziej dochodzi do sytuacji w których zawodnik wychodzący sam na sam dostaje kosę od tyłu :) 6.02.2010r. 23:30 ![]() pioteer zasadniczo to wtedy jest faul.Napastnik ma tak prawo zrobic.To jest jak w ruchu ulicznym,narciarskim ... tych z tylu masz w dupie : )Tylko ja obstaje przy tym , ze tam rafa na nikogo nie wpadl a kontaktow z dupy jest mnostwo w polu karnym i nietylko.Zasady sedziowania za to w kazdym sektorze boiska takie same procz przywilejow bramkarza w polu bramkowym. 6.02.2010r. 23:27 zatrzymam sie, poczekam az wychamowujac wpadniesz na mnie, przewroce sie i zażądam karnego 6.02.2010r. 23:26 Na godzine 23:24 moje stanowisko jest następujące: Noga Marqueza bez premedytacji spowodowała upadek Kepy.
Faktem jest,mże było to w polu karnym w sytuacji sam na sam z Valdesem. Jeśli kalosz uznał to za faul to mogl pokazać czerwo. Im bardziej to analizuje to głupszy jest. Męczy mnei to :P 6.02.2010r. 23:26 W takim razie przepisy to dno. Karny jest według mnie wystarczającą karą. Czerwo jeśli obrońca robi przy faulu krzywdę przeciwnikowi. Rafa ledwo musnął Soldado. I za taką sytuację czerwo... Żeby to było przed polem karnym to 100% poparcia, ale i karny i czerwo... bezydura to jest, te przepisy 6.02.2010r. 23:25 jak nie kopnal jak go kopnal? lepiej widac juz nie bedzie pioteer, przypatrz sie
soldado nie musial nigdzie biec, byl na piatym metrze i skladal sie do strzalu, a to czyni sie zatrzymujac w miejscu. w tym momencie rafa sieknal go w noge i spowodowal upadek. jakby chcial udawac to przewrocilby sie kilka chwil wczesniej. staral sie zakonczyc akcje bramka, a rafa mu to uniemozliwil. dla niektorych karny to odciecie nogi, albo najlepiej obydwu sorry winetou, ale majac napastnika przed soba w polu karnym musisz uwazac podwojnie. inaczej mozesz skonczyc jak dzis kaiser. mimo, ze go uwielbiam nie mam problemow z przyznaniem oczywistego pioteer, na nastepnym zlocie ustawisz sie przed mna. bedac w biegu bedziesz chcial oddac strzal, a ja 'zdarze sie' z toba w podobny sposob. zobaczymy co powiesz :) 6.02.2010r. 23:25 Andresito jeśli już stwierdziłeś że rafa faulował to czerwo jest ewidentne :) rafa był ostatnim obrońcą wieć faul = czerwo aha skoro mówicie że rafa faulował to abidal też faulował wszak tam też był kontakt z zawodnikiem :) 6.02.2010r. 23:24 akurat jesli juz sedzia w tej sytuacji marqueza gwizdnal to czerwona kartka sie nalezala, bo meksykanin byl ostatnim obroncą. nie lubie polsrodkow i gwizdania na alibi "nie jestem do konca pewien, wiec ukarze ich tylko karnym, a nie dodatkowo czerwoną" 6.02.2010r. 23:24 ![]() Czerwo akurat jezeli juz zagwizdal bylo obowiazkowe.Tak stanowia przepisy.Chociaz sa watpliwosci czy powinno karac sie druzyne podwojnie gdy jest dyktowany rzut karny. 6.02.2010r. 23:22 nie bylo zadnej czerwonej kartki oraz tym bardziej zoltej za dyskusje dla kapitana druzyny. zamiast lekkiego zwyciestwa kilkoma golami zafundowano nam niepotrzebne nerwy. na szczescie wygralismy, moglismy podziwiac panolade w kierunku sedziego (uwielbiam to) i nasi zawodnicy bedą dwukrotnie bardziej zmotywowani by pokazac antybarcelonskiej propagandzie miejsce w szeregu 6.02.2010r. 23:22 Faul Rafy był. Bardzo subtelny, ale faul to faul. Tylko czemu czerwo za to? Kontakt minimalny, a reakcja Soldado jak by dostał granatem ;] Sam na sam z bramkarzem w polu karnym to zawsze czerwo? Jeśli tak to dla mnie ten przepis to dno 6.02.2010r. 23:20 przypomniala mi sie sytuacja marqueza z c.ronaldo w polfinale z man u na camp nou (zle podanie i cr wychodzacy sam na sam), tam faulu nie bylo
pioteer Faul to może był tylko sędzia nie zagwizdał?? 6.02.2010r. 23:20 zobacz link
macie racje, to jednak barca ukradla w tym meczu bardziej. najpierw spalony przy pierwszym golu, teraz brak karnego dla getafe. udowodnijcie w toku postepowania, ze bylo inaczej 6.02.2010r. 23:19 Pioteer ale co ty próbujesz udowodnić? Że sędzia nas skrzywdził czy że faulu nie było?
Bo według mnie faul był sędzia mógł pokazać czerwo i to zrobił ,mógł też nie pokazać a np podyktować karnego plus żółta ale to jest właśnie interpretacja przepisów przez pana z gwizdkiem... 6.02.2010r. 23:18 chyba pierwszy raz nie zgadzam się z b4e, obydwa czerwa naciągane. za dużo kontrowersji jak na jedno spotkanie, o dużo za dużo 6.02.2010r. 23:17 nikt nie mowi ze sedzia nas nie chcial wydymac ale tylko o tej konkretnej sytuacji
bo identycznie mozemy sie uprzec przy czerwie dla pike, tez moglbym polemizowac ale coz... 6.02.2010r. 23:17 Wyluzujcie, szykuje sie emocjonujace spotkanie z niewygodnym rywalem
Licze na dobry wystep Dmytro 6.02.2010r. 23:17 ale marquez nikogo nie kopał, nie wystawil nogi
przypomniala mi sie sytuacja marqueza z c.ronaldo w polfinale z man u na camp nou (zle podanie i cr wychodzacy sam na sam), tam faulu nie bylo 6.02.2010r. 23:16 sa sytuacje i sytuacje
sedziowie i sedziowie tymbardziej ten "elektryczny" madroscia zawodnika jest to ze potrafi przewidziec taka konsekwencje :| 6.02.2010r. 23:16 Nie martwcie się tak bardzo. Ramos własnie dostał żółtko, za to ze trafił w piłkę.
Wszyscy kradną :( 6.02.2010r. 23:15 "soldado zamiast biec do pilki czekal az rafa na niego wpadnie. ciezko zeby meksykanin biegnac od razu stanal w miejscu"
Pioteer z Twoich slow wynika, ze poszkodowani czesto sami sa sobie winni, a zawodnicy ktorzy w rzeczywistosci faulowali sa ofiarami podlych symulantow:) mam nadzieje ze w toku postepowania udowodnisz probe manipulacji opinia publiczna i przyblizysz nam film/ujecie na ktorym ewidentnie widac, jak przebiegly Soldado fauluje tylko biegnacego Rafe Biedny Rafa:) 6.02.2010r. 23:14 Pike mówiąc kolokwialnie, wpierdolił się w gracza Getafe, nie próbował wybijać piłki czy coś, po prostu się zaplątał, tyle że XXX był przed 'polem karnym', może dlatego.
Tez slicznie brzmi 6.02.2010r. 23:13 ![]() Widzialem to w canal plus , mysle , ze dosc dobrze i zdecydiowanie bardziej wygladalo to na nura gracza Getafe gdy poczul oddech Rafy.Rafa chcial go obiec a zeby to zrobic trzeba byc blisko,trudno zeby go obiegal razem z bramka : )
Dla mnie klasycznie sedzia dal sie naciagnac. 6.02.2010r. 23:13 juz w trakcie meczu stwierdzilem, ze zostalismy totalnie skreceni przez sedziego i zamierzam sie tego trzymac
widzialem setki sytuacji, w ktorych obronca wpadal na niezainteresowanego pilką napastnika i gwizdek milczał gdyby to zawsze byl karny to od dzis kazdy napastnik po wyprzedzeniu obroncy stawalby w miejscu i czekal az ktos rozpedzony na niego wpadnie 6.02.2010r. 23:12 Rafa mówiąc kolokwialnie, wpierdolił się w gracza Getafe, nie próbował wybijać piłki czy coś, po prostu się zaplątał, tyle że Kepa był przed Valdesem, może dlatego.
Dokładnie tak;) 6.02.2010r. 23:12 trudno pioteer
co z tego ze czekal? byl przed nim to mogl robic co chce to markez go trzymal za reke i kopnal w noge :) jakiz nie dobry ten kepa ze chcial dac sie sfaulowac 6.02.2010r. 23:10 Brig, gdzie jesteś :D
Rafa mówiąc kolokwialnie, wpierdolił się w gracza Getafe, nie próbował wybijać piłki czy coś, po prostu się zaplątał, tyle że Kepa był przed Valdesem, może dlatego. Uj wie 6.02.2010r. 23:10 ![]() Przed chwila zawodnik Reaulu faulowal.Wyciagnal reke i mial kontakt z napastnikiem gdy go obiegl.Nie trzeba sie wywrocic zeby faul zaistnial.Badzmy konsekwentni. 6.02.2010r. 23:06 ![]() Jak to co zrobil Rafa to byl faul to sedzia kilkaset fauli nie odgwizdal w tym meczu. 6.02.2010r. 23:06 ale od kiedy kazdy kontakt dwóch par nóg jest faulem jednej ze strony?!
soldado zamiast biec do pilki czekal az rafa na niego wpadnie. ciezko zeby meksykanin biegnac od razu stanal w miejscu 6.02.2010r. 23:05 dobry link b4e
nie widzialem tego :) czyli w sumie sluszne czerwo panowie ;) 6.02.2010r. 23:02 Jakby ktoś rzucił linkiem z dobrą powtórką to był bym wdzięczny.
Bo ja tam widziałem rękę Rafy na ramieniu Kepy(?) i tegoż przewracającego się zawodnika. 6.02.2010r. 23:02 pioteer, spojrz na te powtorke
zobacz link dokladnie zblizenie od 41 sekundy - obserwuj nogi zawodnikow, jezeli tu nie bylo faulu, to popros jutro kolege o pomoc i zrob mala symulacje 6.02.2010r. 23:01 to prawda ze tak teoretycznie powinno byc i skoro sedzia zagwizdal, musial dac czerwo.
pytanie: czemu gdy rafa polozyl reke na ramieniu, myslalem ze urwie obie nogi napastnikowi getafe? jak wspomnialem rafa ciagnie za ramie a widzimy lot nad kukulczym gniazdem 6.02.2010r. 23:00 a co do meczu
z trojka iniesta, messi, i balansującym to wszystko xavim jestesmy w stanie wygrac niezliczoną ilośc pucharow. oni sa niewiarygodni. kazdy nastepny mecz maluchow utwierdza mnie w przekonaniu, ze sa to najlepiej poruszajacy sie z pilka zawodnicy w historii. sa nieprzewidywalni, moga zmienic kierunek biegu w kazdej chwili, a pilka niczym przywiazana na sznurku płata w tym czasie defensorom figle. nie mozna im jej zabrac, perdzej staniesz w miejscu i zaczniesz myslec: jak oni to kurde robią, niz znajdziesz ochotę, by gonić za nimi dalej. odechciewa sie grac, powaznie. do tego dochodzi ibra, ktory w formie potrafi to samo, musi jedynie nauczyc sie kiedy brać udział w zabawie z kolegami, a kiedy wykorzystywac efekty ich gierek i wychodzic do prostopadłych pilek. fajnie, pożytkuje to pedro, szkoda, ze dzis wszedl tak pozno - nie mial za kogo - bo na kontry bylby idealny :) 6.02.2010r. 23:00 kolja jak by tak za każdy kontakt obrońcy z napastnikiem w polu karny gwizdać karne to w każdym meczu byłoby ich z 10 6.02.2010r. 22:58 moze i sedzia mial prawo pokazac czerwona kartke, ale Soldado spieprzyc mi handicapu na kuponie juz nie.
beda konsekwencje, oj beda 6.02.2010r. 22:58 pioteer z Pique to jeszcze pół biedy , bo miał podstawy by pokazać czerwo aczkolwiek jak by pokazał żółtą to nic by się nie stało, natomiast kartka dla rafy jak najbardziej z dupy 6.02.2010r. 22:56 może i karny miał miejsce lecz wątpię,muszę zobaczyć to raz jeszcze ale czerwo to gruba przesada 6.02.2010r. 22:54 polozyl mu ręke na ramieniu, ale nie moglo byc mowy o zadnym karnym
tak jak w przypadku pique, gdzie doszlo do zderzenia dwoch graczy robiących wslizg. max zolta kartka 6.02.2010r. 22:54 nie ma się także co napinać wszak każdy może wchodzić Xaviemu w nogi od tyłu a koleżka pepe, casquero może kopać Inieste bez piłki 6.02.2010r. 22:53 b4e też o tym myślałem tj. jako o ostatnim obrońcy, ale wiele razy nawet przy faulach bramkarza daje się tylko żółtko i dyktuje karny.
Pewnie masz rację, ale i tak mam uczucie, że jedna czerwona w meczu by wystarczyła. 6.02.2010r. 22:52 Napastnik sprytnie się zastawił, na pewno nie myślał o czerwonej dla Rafy tylko o karnym a że okoliczności sędziemu sprzyjały to pokazał czerwo;) 6.02.2010r. 22:52 Aha Maxwell był dziś niesamowity ale raczej był zaskoczeniem dla Getafe bo nie atakował w typowy dla Alvesa sposób tylko schodził do środka częściej.nikt chyba nie przypuszcza że te wariant sprawdzałby się w dłuższym okrsie czasu 6.02.2010r. 22:51 Dokładnie b4e... sędzia miał prawo pokazać 2 czerwone kartki i nie ma się co napinać;) 6.02.2010r. 22:48 mam dokładni to samo zdanie co b4e, mało tego mam wrażenie że to jeden z lepiej, dokładniej sędziowanych meczy z naszym udziałem - choć kartka nieco na wyrost dla Piqe, ale odwołanie nic nie da na 100% 6.02.2010r. 22:44 czerwona kartka dla pique - mogl dac, mogl sie wstrzymac. wejscie bylo ostre, niepotrzebne gdyz gerard byl bardzo spozniony. generalnie nie widze powodu do placzu
czerwo dla marqueza - sluszne. sytuacja sam na sam z bramkarzem, rafa byl ostatnim obronca i uniemozliwil oddanie strzalu napastnikowi. w kazdej innej akcji zoltko, tutaj ze wzgledu na ustawienie czerwo. jedyny blad sedziego to brak kartki w pierwszej czesci za ostry faul na messim, wiec przestancie sie napinac 6.02.2010r. 22:37 widzieliście listę sędziów na MŚ? jedzie i ta pierdoła która wyczarowała bramkę w pólfinale PNA , i nasz ukochany sędzia Webb 6.02.2010r. 22:34 ![]() Recepta jak pokonac Atletico : Zagrac z tylu na zero : )Koriolan2-czekamy,oby oby : ) 6.02.2010r. 22:32 W to, że koledzy zza miedzy urwą punkty Realowi na SB, to akurat nie wierzyłem. Trzeba dalej wygrywać. Atletico w obronie gra kaszankę (33 stracone bramki) a Barca tworzy wiele sytuacji. Może Ibra się przełamie. 6.02.2010r. 22:31 ![]() Naprawde ktos z Was myslal , ze oni ze zdziesiatkowanym Espanyolem nie wygraja?Podkreslam Espanyolem : )Obstawiam jakies 5:0. 6.02.2010r. 22:31 krauf- facet dostał szansę w pierwszym skąłdzie, w meczu który graliśmy w 10 przez ponad godzinę- dawał rade i do przodu i w obronie, w dodatku nie na swojje nominalnej pozycji.
Zagrał super. Czekamy na kolejny raz 6.02.2010r. 22:28 ![]() Przypuszczam , ze jakby Pep widzial , ze jest lepszy do Alvesa czy Abidala to ktorys z nich by siedzial.Maja rowne szanse sadze.
Nic do niego nie mam zaznaczam , ale wszystko z umiarem. 6.02.2010r. 22:26 ![]() Jezeli to prawda , ze w tym meczu media madryckie doszukuja sie sedziowania pod Barcelone to brak slow. 6.02.2010r. 22:26 agresor, tego nawet nie można komentować. prawdopodobnie redaktorzy ASa ślą artykuły z zakładu psychiatrycznego :) 6.02.2010r. 22:26 Dobrze, że AS i Marca nie są w żadnym większym wymiarze gazetami opiniotówrczymi - w przeciwnym wypadku ludzie już dawno by wierzyli, że teoria Kopernika w chwili zagrania Gutiego przestała się kręcić, a sędziowie po każdym golu Barcy by gwizdali spalonego :) 6.02.2010r. 22:26 a czy ktoś mówi ze ma grać za alvesa albo abidala w takiej formie? i czy łatwo wejsc na najwyzszy poziom grajac jeden mecz na 2 miesiace?
6.02.2010r. 22:25 ![]() Spokojnie Barcelona złoży odwołanie pokazując 25 sytuacji w których Pepe, Albiol albo Gray faulowali w polu karnym a karnego nie było, musi się udać .. 6.02.2010r. 22:24 Kartka dla Marqueza to jedna z bardziej z dupy wziętych kartek jakie ostatnio widziałem. 6.02.2010r. 22:23 jak widać Guti Marcelo czy Benzyna mają kompleks Messiego i Iniesty.. minać trzech rywali jednym zwodem to trzeba umieć :)) 6.02.2010r. 22:23 Ha, a nie mowiłem, że będą się domagać karnego za "faul" Abidala, w pierwszej poł :P
piotrekal - raczej poruszył, zatrzymał ja tydzeiń temu 6.02.2010r. 22:22 zobacz link
czyli jednak barcelona ukradła. brawo. brawo. strasznie mnie cieszy, że madrytowi zaczyna uwierać pozycja szorowania ramblas 6.02.2010r. 22:22 ![]() Widzialem kilka spotkan gdzie mnie nie przekonywal , slabo to pojecie wzgledne.Ja oczekuje po graczach Barcelony gry na najwyzszym poziomie.Dzisiaj bylo bardzo ok ale znowu popadajmy w skrajnosci.Do Alvesa mu duuuuzo brakuje. 6.02.2010r. 22:21 mikid, gdzie bramki?!?!?!
urgi Narzekał dziś na słabego neta, więc z bramkami może być ciężko 6.02.2010r. 22:19 ![]() czygra dostanie teraz swoją szansę gry od początku do końca i wierze że da radę.
yaya też mało grał ostatnio i niezbyt sobie radził z wyprowadzaniem piłki. super że przełamał się nasz kapitan i strzelił tak ważną bramkę, bo dawno już nic nie ukuł! większość zespołów w primiera tylko w przewadze 1 zawodnika ma realne szanse na pokonanie barcy - to fakt. 6.02.2010r. 22:18 ![]() Nooo zagral dobrze.Ale jedna jaskolka wiosny nie czyni.Musi sie potwierdzic na wysokim poziomie.Tak w ogole to dzisiaj Keita pod bramka troche sobie wstydu narobil : ) 6.02.2010r. 22:16 ![]() Juz nie chwalcie tak tego Maxwella , jak dla mnie poprostu sredni pilkarz.Zmiennik ok. 6.02.2010r. 22:15 ![]() Czekam az przyjdzie Misiek i napisze ze Messi pomimo gola i asysty tak naprawde gral slabo, a Ibra sie staral ale nie bardzo mu dzisiaj wychodzilo 6.02.2010r. 22:15 ![]() grzegorzfcb, dokładnie to samo chciałem napisać
kwestia zmiennika dla Alvesa rozstrzygnięta. w ofensywie potencjały tych dwóch piłkarzy są niemal takie same aż się podnieciłem, genialnie dzisiaj sobie Maxwell hasał :D 6.02.2010r. 22:15 Graliśmy dzisiaj zajebisty mecz, gdyby było po 11 pewnie mielibyśmy manitę. W 10 zmarnowaliśmy 3 setki.
Jeżeli wygramy za tydzień to zacznę wierzyć, że są niezniszczalni :) 6.02.2010r. 22:15 dzien temu lub dwa pisalem, ze getafe jest cienkie w ofensywie, wiec dwa gole z przodu powinny wystarczyc. jak widac sprawdzilo sie :)
pique juz mial w tym sezonie pare interwencji "na styk" miedzy zolta a czerwona, wiec kiedys musial w koncu dostac te druga. bardziej zirytowala mnie postawa busquetsa. widzac, ze sedzia daje mnostwo kartek robi wslizg od tylu w nogi zawodnika wyprowadzajacego leniwa akcje, w dodatku gdy juz pozbyl sie pilki. brawa za madra i ciekawa gre dla maxwella i milito. za tydzien wroci puyol, wiec mimo ubytkow kadrowych z atletico nie powinno byc zle. zwlaszcza, ze obrone mamy szczelna jak nigdy, a atleti dziurawa jak sito 6.02.2010r. 22:14 oj slyszeliscie ze gdy sedziuje nam (pin)pan Vitienes to na CN mamy 4 zwycieztwa w 7 meczach :|
wiec probowal poprawic statystyke 6.02.2010r. 22:14 Maxwell jest znakomity. Szkoda, że tak mało okazji dostaje do gry. Gość dał radę nawet na prawej obronie. Idealnie pasuje do naszej gry. Jest świetny technicznie, kreatywny, z dobrym podaniem i niezłym strzałem. W obronie też daje radę. Transfer znakomity, szczególnie biorąc pod uwagę cene 6.02.2010r. 22:12 Osobny akapit dla Maxwella.
Chyba znaleźliśmy zmiennika dla Alvesa. Dziś Max był pewny w defensywie, ato co robił w przodzie (czerwa Pike) to głowa mała. A i tak kurwa arbiter to przykrył 6.02.2010r. 22:12 tusa85 - chyba odnośnie Czygry. proponuje napisz jeszcze tysiac komentarzy o czygrynskim. gnój go dalej. nie wiem, skad sie bierze twoje ograniczenie. naprawde. 6.02.2010r. 22:12 czyhra jest piatym kandydatem na obrone?:)
cos zle liczycie. puyol, pique, milito, marquez, yaya i za nim ukrainiec. 6.02.2010r. 22:10 ![]() dzisiaj po raz pierwszy zobaczyłem jak Barca jest nastawiona Defensywnie. Bardzo cieszy fakt że Barca potrafi tak grać. 6.02.2010r. 22:08 Slash, teraz napiszą w tych szmatławcach, że gdyby tak sędziowano Barcelonie od początku sezonu (czyli tak sprawiedliwie), to Real byłby już mistrzem zatrzymanej ziemi 6.02.2010r. 22:08 Porównajcie sobie faul Pique oraz Casquero, i teraz powiedzcie, za który należy się żółta kartka, a za który czerwona... bo ja tego do k... nędzy nie rozumiem. Może ktoś mi to wytłumaczyć? 6.02.2010r. 22:08 ![]() Odnośnie Toure. Naprawdę szkoda mi tego zawodnika. Dzisiaj zbytnio sobie nie radził na środku obrony, ale ja mu to wybaczam. To nie jest obrońca. I tak sprawiał lepsze wrażenie niż np. Czygra :D 6.02.2010r. 22:07 czerwona kartka, guardiola, messi, arbiter czerwona dla pique na sile można było dac i tak się stalo. szkoda tylko, ze rafa, którego pike faulowal, wczesniej nie zobaczyl nawet kartki za ostre wejscie w messiego swietna decyzja pepa o zageszczeniu srodka pola w drugiej polowie. kontrola absolutna. przypomnial mi się od razu final z united messi - dla mnie pilkarz meczu. glownie dzieki niemu tak swietnie utrzymywalismy się w drugiej polowie przy pilce. praktycznie kazda jego decyzja przy wyjsciu do kontry, rozegraniu dwojkowej akcji, trafiona. arbiter poza mniej lub bardziej trafiona kartka dla pique totalnie nie wytrzymal presji i pozniej gwizdal już tylko kontrowersyjnie. kartki dla marqueza nie rozumiem. vitienes zblaznil się w tym meczu i mysle, ze przerwa dobrze by mu zrobila na plus milito, który obok abidala zagral swietnie. Pieknie wygladala wspolpraca messiego z maxwellem. calkowita nowosc - dwoch lewonoznych pilkarzy na prawym skrzydle. szkoda ze nie mogli sobie więcej pohasac, ale kartka pikego zrobila swoje i jeszcze jedno. dzisiaj moglismy sie ptrzekonac jakie konsekwencje moze miec wielka kampania medialna pt. villarato, czyli wywieranie presji na arbitrach. gratulacje 6.02.2010r. 22:07 Żeby było ciekawiej, Sergio zarobił 5 żółtko i też z Patetico nie zagra 6.02.2010r. 22:07 ![]() Madryckie puty, dziennikarze i ten żałosny klub ze stolicy są winne tego że sędziowie są pod presją aby tylko nie pomóc Barcy, bo zaraz zostaliby wciągnięci w "afere".
Jak widać po dzisiejszym meczu, koleś który biegał dziś w czarnym stroju pomiędzy piłkarzami (na poważniejszą nazwę nie zasłużył)całkowicie nie wytrzymał presji, co za tym idzie NIE nadaje się do sędziowania meczów na szczeblu ligi hiszpanskiej. Jak po tym dnie w wykonaniu tego śmiesznego kolesia jeszcze ktoś napisze w tych szmatławcach madryckich że sędziowie nas faworyzują to powinien bezzwłocznie zostać odesłany do kliniki psychiatrycznej... 6.02.2010r. 22:05 ouuups :) juz 1 ;) wiec na strate punktow przez sniezno bialych nie ma chyba co liczyc :) 6.02.2010r. 22:05 ![]() na 100 nie będzie odwołania. Ponieważ widać było że Keiser celowo sciagał do parteru tego penola z Madrytu 6.02.2010r. 22:04 ![]() Czygra z tego wynika, że jest na 5 miejscu wśród środkowych obrońców. Chyba za długo u nas nie zabawi :D 6.02.2010r. 22:04 frustracja Kominku?
jak rozumiem jestes dumny z tego, że biały rekin poleciał do sędziów z żądaniem aby Barca dostawał co najmniej tyle czerwonych co Real 1-0 dla Realu można skończyć ogladanie 6.02.2010r. 22:03 ![]() Messi, może zabrzmi to śmiesznie dla mnie jest najlepszym piłkarzem w historii tej dyscypliny 6.02.2010r. 22:03 villarato !! ;) zasluzone 3pkt, pan sedzia okazal sie trudniejszym przeciwniekiem niz getafe, teraz pozostaje czekac az lalusie z madrytu straca punkty z putkami :) 6.02.2010r. 22:03 kominek, Barcelona na szczęście ma kogo wystawić na Patetico. Pobaw się trochę w empatię i pomyśl jak wyglądałby Real bez kolejnych 2 stoperów na najbliższe 2 mecze :) 6.02.2010r. 22:03 Milito, Puyol, Alves Abidal. Po tym co dzisiaj pokazał Milito jestem spokojny jak dziecko we śnie. Żeby tylko obyło się bez żadnych kontuzji. Sędzia nie tyle wkurzył mnie czerwonymi kartkami dla nas (przy czym druga bardzo wątpliwa), co gwizdaniem każdej spornej sytuacji dla Getafe i przymykanie oczu na faule ich zawodników. Casquero meczu dokończyć nie powinien.
Ważne 3 punkty i do przodu. 6.02.2010r. 22:02 dobrze wiedzieć, że jednak ze mną wszystko w porządku i nie tylko ja chciałbym udusić tego pajaca :) panowie wygraliśmy, tylko to się liczy !!! dzisiaj daliśmy radę to damy z Atletico bo jesteśmy nie do zdarcia 6.02.2010r. 22:01 ![]() Sędziowanie, nie sędziowanie, jedno jest ważne. "Nasi" grali znakomicie - jeden z lepszych meczów w ich wykonaniu w tym sezonie - tak mi się wydaje. Wszystko byłoby jeszcze lepiej, gdyby Gerarda nie poniosło zbytnio. Później się troszkę posypało, ale cały mecz był świetny w wykonaniu Barcy. Warto dodać, że Maxwell grał wyśmienicie, tak samo Milito ( <3 ). 6.02.2010r. 22:01 ![]() A zagranie Iniesty z 43 minuty, mmm miodzio. Podobno Marysia niedawno zatrzymała ziemię. Czym też jest ta ziemia wobec znieruchomiałego wszechświata? A taki on był o 20:43. ;] 6.02.2010r. 22:00 koriolan - twoja frustracja niezmiernie mnie cieszy. Zresztą nie tylko twoja. 6.02.2010r. 22:00 Powiem tak. Skurwysyństwo najwyższej próby w wykonaniu sędziego. O ile faul Pique dał podstawy do pokazania kartki ( nie jestem specjalistą, więc spytajcie Briga, czy żółta nie byłaby wystarczająca ) o tyle faul Marqueza to jakiś śmiech na sali. NA PAL Z NIM !! 6.02.2010r. 22:00 ![]() W pierwszej połowie aż siarczyście zakląłem widząc wejście Pique - w powtórce już tak ostro to nie wyglądało.
Przy Rafie...szkoda, szkoda. Czerwieni na pewno nie mogło być. Cieszą punkty, gra również nie była zła. Ale sytuacja po meczu w obronie - jak długi rozbrat z grą będzie obu obrońców? 6.02.2010r. 22:00 ![]() brawo!!! wygrana na przekór sędziemu!
ogromnie mnie cieszy forma Milito - świetny mecz, bo o messim i inieście nie wspomnę bo po co! visca el barca 6.02.2010r. 21:59 Przez sędziego zamiast pięknej gry i pięknego wyniku mamy skromne 2-1. A widać, że od początku byliśmy w gazie i gdyby nie megazjebane sędziowanie mogłoby być naprawdę pięknie. 6.02.2010r. 21:59 ![]() krucho widzę 2 kolejne mecze w lidze ( 2 mecze kary za bezpośrednią czerwo?) będziemy musieli grać 3 stoperów a jakaś głupia (odpukać) kontuzja lub jakaś kartka w pierwszym meczu i mamy lipe w drugim meczu 6.02.2010r. 21:58 gdyby to była moja relacja, to bym pieprznął klamrę i podsumował mecz trzema słowami: ANDRES INIESTA SHOW! 6.02.2010r. 21:58 O lol, co sie działo, sędzia został "gwiazdą" meczu.
Nie Messi, nie Iniesta, nie Abidal i nie Milito, tylko ten pajać. 6.02.2010r. 21:58 po co nam tyle stoperów ja sie pytam
ps.koriolan, zdajesz sobie sprawe, ze mam dla ciebie szacun za pewne dyskusje, ale czy kurwa musisz wiecznie do kominka nawiazac, zluzuj. 6.02.2010r. 21:58 SKANDAL pan w żółty SKANDAL podłożył się jak BYK kolega ,no to |Puyol ,Milito na madryt 6.02.2010r. 21:58 ten sędzia nie tyle panoladę powinien ujrzeć, co dostać świńskim ryjem w... ryj :) Zeszmacił się nieziemsko. Nie mógł nam odebrać punktów, to wypunktował 2 środkowych obrońców 6.02.2010r. 21:58 93 - Koniec spotkania, pokazaliśmy charakter i to cieszy. Niestety dzisiaj to nie piłkarze byli najbardziej widoczni na boisku. (Andresito) 6.02.2010r. 21:57 No ostatni raz kończyliśmy mecz w dziewiątkę, jeżeli mnie pamięć nie myli ponad rok temu w meczu z Racingiem Santander wtedy też czerwone kartki dostali: Marquez i Pique. 6.02.2010r. 21:57 to co dziś odpierdalał ten osioł w żółtym wdzianku można nazwać tylko w jeden sposób : skurwysyństwo.... 6.02.2010r. 21:56 co Kominek dziś napisze o sędziowaniu???
kurwa, wykartkował nam dwóch stoperów... 6.02.2010r. 21:56 94 - Jeszcze ładny strzał Leo przechodzi obok bramki, a sedzia kończy mecz. (gennaro) 6.02.2010r. 21:55 ![]() 90+4 - Soldado strzela honorową bramke dla Getafe, Barca kończy mecz w 9, a to nie zdarzyło sie już bardzo daaawno (gnegneri) 6.02.2010r. 21:55 ![]() 90 + 3 soldado próbuje z karnego iii.... gol. ! gol Soldado przeciwko Barcelonie 6.02.2010r. 21:55 93 - Gol dla Getafe, Soldado się nie myli. A na trybunach gwizdy i białe chusteczki dla sędziego. (gennaro) 6.02.2010r. 21:54 92 - Karny dla Getafe, a Marquez z boiska. A za co to czerwo? Jeszcze tylko kilka czerwieni i Getafe wygra to :) (Andresito) 6.02.2010r. 21:54 92 - Kolejna czerwona kartka, ukarany Marquez za faul w polu karnym i mamy jedenastkę. Sędzia nie ogrania tego, co się dzieje na boisku. (gennaro) 6.02.2010r. 21:53 ![]() 90+2 karny!!! czerwona karetka dla Marqueza!!! Xavi musi uważać i nie dyskutować. Ewidentny karny 6.02.2010r. 21:52 ![]() 90 - Publiczność na Camp Nou brawami żegna w dzisiejszym meczu Inieste - w jego miejsce Pedro Rodriguez 6.02.2010r. 21:52 89 - Mamy ostatnią zmianę w ekipie prowadzonej przez Pepa Guardiolę, Pedro zmienia żegnanego owacjami Iniestę. (gennaro) 6.02.2010r. 21:52 ![]() 90 - zmiana w szeregach
Barcelony. Pedro za Inieste., 200 mecz młodego Andresa w barwach blaugrana 6.02.2010r. 21:50 88 - Strzał Soldado ze stoickim spokojem broni będący dzisiaj w dobrej dyspozycji Victor Valdes. (gennaro) 6.02.2010r. 21:50 88 - faul Milito w środkowej części boiska. na marginesie warto dodać, że argentyńczyk rozgrywa dziś naprawde dobre spotkanie. (jowunia) 6.02.2010r. 21:49 85 - Messi dobrze przedarł się prawą stroną, zagrał do Xaviego, ten zostawił piłkę Keicie, lecz Seydou skiksował. (gennaro) 6.02.2010r. 21:49 87 - wyświetlono statystykę okazji bramkowych. Liczby mówią same za siebie: Barcelona - Getafe 10-4 6.02.2010r. 21:48 ![]() 86 - Messi przedziera się bocznym sektorem boiska podaje do Xaviego, ten do Keity... niestety Seydou musi popracowac nad lewą nogą (mrbarca) 6.02.2010r. 21:48 ![]() 86 - Niecelny strzał Keity. piekne podab=nie od iniesty do Xaviego a ten z kolei do Keity. Nie ma szczęścia dziś Seidu 6.02.2010r. 21:48 86 - Keita nie trafia do bramki z najbliższej odległości po wspaniałej akcji Barcy, rozpoczętej od genialnego rajdu Messiego. (jowunia) 6.02.2010r. 21:48 86 - Akcja Barcelony, Iniesta zostawił piłkę Keicie, a ten... ponownie pudłuje. Miejsce prawie to samo co poprzednio. Tym razem piłka poleciała w kierunku chorągiewki na rogu boiska ;] (Andresito) 6.02.2010r. 21:45 83 - Wrzutka Manu de Morala w pole karne Barcelony, piłka nie trafiła jednak do adresata i od bramki rozpocznie VV. (gennaro) 6.02.2010r. 21:44 82 - Mamy kolejną żółtą kartkę, tym razem ukarany piłkarz Barcelony, Busquets. (gennaro) 6.02.2010r. 21:43 81 - Bardzo dobry strzał Messiego po krótko rozegranym rzucie wolnym, lecz bramkarz paruje piłkę na rzut rożny. (gennaro) 6.02.2010r. 21:42 80 - Żółta kartka dla Casquero za złośliwe kopnięcie. Kopnięty Iniesta powiedział przeciwnikowi co o tym myśli (Andresito) 6.02.2010r. 21:42 ![]() 80 - żółtko dla Casquerro. Powstrzymywał on Inieste. Niesportowe zachowanie zawodnika Getafe 6.02.2010r. 21:42 80 - Żółta kartka dla Javiego Casquero za faul na Inieście, będzie rzut wolny z bocznego sektora boiska. (gennaro) 6.02.2010r. 21:41 79 - Ładna akcja Messiego, podanie do Iniesty, lecz piłka odbita od piłkarza gości i mamy korner dla Katalończyków. 6.02.2010r. 21:36 74 - Rozgrzewa się powracający po kontuzji Jeffren Suarez. Nie jestem pewien, ale Tito Villanova został chyba odesłany na trybuny za krytykowanie sędziego (?).(gennaro) 6.02.2010r. 21:36 ![]() 71 - zadrżały serca kibiców Barcelona po grożnym wślizgu Boateenga w nogi Mesiego i piłkę 6.02.2010r. 21:34 72 - Messi faulowany, gwizdek sędziego milczy. Brzydkie zachowanie piłkarza Getafe, lecz arbiter nie zareagował.(gennaro) 6.02.2010r. 21:33 71 - Albin dostał piłkę w polu karnym, lecz Milito świetnie uniemożliwił mu oddanie strzału. (gennaro) 6.02.2010r. 21:33 72 - Madrid se quema, se quema, se quema, se quema Madriiiiiiiiiid! (moje mieszkanie) 6.02.2010r. 21:32 '67 - zimnokrwisty Xavi ze stoickim spokojem i esesmańską bezwzględnością aplikuje Getafe piłkę do siatki. 2-0.
Hail Xavi! 6.02.2010r. 21:31 ![]() 67 - GOOL!! Po pięknej akcji Messiego po jego podaniu bramkę strzela Xavi, dzisiejszy nasz kapitan. Kapitalne podanie Messiego 6.02.2010r. 21:29 66 - GOOOL, XAVI! Ależ ważne trafienie! Świetne przejęcie piłki przez Milito, długa piłka do Messiego. Wydawałoby się, że Messi do spółki z Xavim nie ma szans w starciu z czterema piłkarzami Getafe, lecz Messi świetnie poprowadził piłkę i zagrał do Hernandeza, któremu nie pozostało nic innego, jak wpakować piłkę do bramki. (gennaro) 6.02.2010r. 21:29 ![]() 67 - Indywidualna akcja Messiego, po serii zwodów podaje do zupełnie niepilnowanego Xavi'ego i ten strzela na 2:0! 6.02.2010r. 21:29 ![]() 67 - 2:0!!! Szybka kontra Barcy, Messi świetnie zagrywa do Xaviego, a ten w czystej sytuacji pewnie pokonuje Codine. 6.02.2010r. 21:28 67 - Jest Xavi Creu Hernandez !!!! Jest po meczu, nic nas nie złamie! Asysta Messiego, argentyński bóg powrócił w jeszcze lepszej wersji :) (Andresito) 6.02.2010r. 21:26 64 - Valdes dobrze wyszedł do piłki, czym uchronił drużynę od straty bramki. (gennaro) 6.02.2010r. 21:24 63 - Lepiej wygląda gra w naszym wykonaniu. Na pewno pomógł Pep w szatni oraz jego zmiany. Niestety sami kręcimy na siebie bata nie wykorzystując naszych szans. Niestety prawda jest taka, że już dawno mogło być po meczu (Andresito) 6.02.2010r. 21:23 60 - Iniesta dobrze się zastawił i wywalczył rzut wolny, chwile później znów faul na graczu Barcy, tym razem faulowany Keita. (gennaro) 6.02.2010r. 21:22 ![]() 59 - Fantastyczna akcja Barcelony lecz Keita marnuje 200% sytuacje pod bramką Getafe... 6.02.2010r. 21:21 ![]() 59 - no wreszcie szybka akcja Barcelony. Odrobina przypadku i geniuszu i Keita dochodzi do strzału na 7 metrze. Piłka trafia w boczną siatkę. 6.02.2010r. 21:21 58 - Ależ okazja dla Barcelony! Świetny przechwyt Messiego, piłka zagrana przez Inieste do Keity, ten niczym rasowy snajper położył obrońcę i strzelił, lecz niestety minimalnie obok bramki. Była to znakomita szansa na podwyższenie wyniku. (gennaro) 6.02.2010r. 21:20 59 - Znakomita akcja Iniesty, podanie czubkiem buta do Keity, ten wkręca w ziemię obrońce i... strzela w boczną siatkę z 4 metrów (Andresito) 6.02.2010r. 21:19 58 - Na boisku witamy Marqueza. Schodzi Toure i trzyma się za pachwinę. Oby to nie było nic poważnego (Andresito) 6.02.2010r. 21:19 57 - Dobra wrzutka Riosa, główkuje Miku, lecz ponad bramką. Chwilę później mamy zmianę; Rafa Marquez zmienia żegnanego brawami Yaye Toure. (gennaro) 6.02.2010r. 21:19 ![]() 57- przechwyt Iniesty po którym następuje seria zwodów zakończona niecelnym strzałem. 6.02.2010r. 21:17 ![]() 54 - a ja się nie zgodzę z kolegą gennaro ponieważ gra toczy się głównie w środkowej części boiska!:P 6.02.2010r. 21:16 52 - W tej sytuacji można by było spróbować zagrać trójką środkowych obrońców Abidal-Milito-Marquez, może to uspokoiło by grę. Chociaż zdjęcie Ibry też nie jest złe, ma na celu ewidentnie zagęszczenie środka pola. Musimy spróbować grać po naszemu, trzeba narzucić swój styl (Andresito) 6.02.2010r. 21:15 53 - Barcelona przeżywa obecnie trudne chwile, piłka bardzo często znajduje się w okolicach bramki strzeżonej przez Valdesa. (gennaro) 6.02.2010r. 21:13 51 - I mamy zmianę, Sergio wchodzi za Zlatana. Wydaje się, że Toure będzie pełnił rolę środkowego obrońcy, a Sergio zajmie jego miejsce w pomocy. (gennaro) 6.02.2010r. 21:12 49 - Strzał Mane sprzed pola karnego, piłka przechodzi obok słupka. Sergio już odbiera wskazówki, niedługo pojawi się na murawie. (gennaro) 6.02.2010r. 21:11 48 - W posiadaniu piłki gracze Getafe, tymczasem rozgrzewa się Sergio Busquets. (gennaro) 6.02.2010r. 21:10 ![]() 48 do dośrodkowania po błędzie obrońców dochodzi Soldado i oddaje groźny strzał z 10 metrów, VV wyłapuje piłkę. 6.02.2010r. 21:08 koriolan - wejscie wyprostowana noga w udo przeciwnika, na dodatek nie wygladajace na niewinne, eufemizujac, jest na zółta kartke? a gdyby to był garay?
bialy krolik - mi chodzi o takie hasanie bezkarne. ;) bo jednak z realem czy valencia nie wracał do obrony tylko czasami ;] 6.02.2010r. 21:07 Jeśli chodzi o czerwoną kartkę, to ja mam jedynie pretensje do Pique- nie za fual, ale za to że zabrał piłkę Yayi, który już maił zamiar ją kopnąć gdzieś do przodu i gnać za nią, a zamiast to Pique przepychał się z piłkarzami przeciwnika i w konsekwencji musiał ratować sie faulem- czerwona kartka
Poza tym Toure trochę gorzej zaczął grać, w momencie gdy cofną się do obrony. Może lepiej wprowadzić Marqueza za Keitee? 6.02.2010r. 21:07 ![]() grzegorzfcb Pokaz mi jakąkolwiek wypowiedź kogoś z Realu potwierdzającą Twoje zdanie. 6.02.2010r. 21:06 ![]() Ale to Twoje zdanie, szanuje je jak najbardziej. Czas na drugą odsłonę dramatu. 6.02.2010r. 21:04 Ibra gra dzis najlepsze spotkanie od chyab 50dn
zjadacz Ibra nie gra dobrze. Nie wmawiajmy sobie czegoś, co nie jest prawdą. Emsi Uwielbiam was czytać :D 6.02.2010r. 21:04 piotrekal
bo Gaby jest przechujem i to bylo jasne ze jak zagra to zagra jako zastepca Puyola i gra wcale nie gorzej :D moj Gabi:* 6.02.2010r. 21:04 jowunia, jak pamiętam, to Abidal bardzo dobrze bryka cały sezon. w meczu z Realem był wręcz jedną z wyróżniających się postaci naszego zespołu. był nawet blisko zdobycia bramki;) z Sevillą i Valencią też na bardzo wysokim poziomie, więc o to, że miałby pęknąć przed najlepszymi się nie martwię. 6.02.2010r. 21:04 Rafa albo Busquets jest wg mnie niezbędny, żeby uporządkować tył w drogiej połowie.
Z przodu grając taką czwórką przeciwko Getafe, które zwietrzyło zwierzyne i tak dostaniemy kilka sytuacji, które trzeba będzie już wykorzystać. 6.02.2010r. 21:04 Może po czerwie Pike biali przestaną ujadać,że sedziowe nas faworyzują.
To jeden pozytyw :D A nie przepraszam, przecież był nieodgwizdany "faul" Abidala. 6.02.2010r. 21:03 leonidas, przecież nikt nie broni Ci nie mieć racji, ale już się tak nie chwal :) 6.02.2010r. 21:03 czerwona kartka Pique to eskalacja jego słabszej gry w ostatnim czasie.
Ja dalej upieram się, że mogła być tylko żółta. Skoro wygraliśmy w 10 z Realem to z filią Realu chyba też wygramy? 6.02.2010r. 21:03 ![]() Ibra nie gra dobrze. Nie wmawiajmy sobie czegoś, co nie jest prawdą. On miał robić różnicę, pokazywać się do ostatniego podania i przede wszystkim... strzelać gole. W chwili obecnej różnice to on robi w stratach futbolówki. Pokazuje się a i owszem, ale goli nie zdobywa. Oby jego niemoc uległa zapomnieniu, najlepiej jeszcze dziś wieczorem. :-)
Druga odsłona przed nami. Zwiększony puls, nadwerężone gałki oczne i jedziemy. 6.02.2010r. 21:03 Ibra gra dzis najlepsze spotkanie od chyab 50dni wiec ciezko miec pretensje do niego jako jednostki, gorzej do calej druzyny;) 6.02.2010r. 21:02 ![]() ibra zbyt dlugo czekal. byl przed obrocja i mogl lobowac/mijac bramkarza wczesniej.. 6.02.2010r. 21:02 ibra miał piłke meczowa ale xavi czy messi tez powinni byli strzelic. abidal w swietnej formie ale nie wiem czy bedzie tak brykał jak bedziemy grac z jakimiś mocarzami.
a co do sedziów to moze i beda elektryczni ale kartka jak najbardziej prawidłowa. a nawet nie wiem czy nie powinno byc wiecej niz jeden mecz zawiesznia. 6.02.2010r. 21:00 Sędzia mógł dać czerwo. Akcja była dynamiczna a Pique wjechał z impetem w zawodnika Getafe. Nie ma co zwalać na sędziego. Miejmy nadzieję, że wygramy pomimo niewykorzystanych sytuacji. Valdes znowu gra bardzo pewnie. 6.02.2010r. 21:00 rozumiem yatri ze Zlatan zrobil cos fantastycznego?czyli nie strzelil bramki? 6.02.2010r. 21:00 Przy akcji Ibry trzeba zwrocić uwagę na role bramkarza, któremu udało się maksymalnie opóznić moment strzału Szweda. Ułamek sekundy wcześnij i obrońca by nie zdąrzył.
Zycie. 6.02.2010r. 20:59 W takiej sytuacji jaka miał Ibra liczy się szybka decyzja, Zlatan próbował mijać bramkarza i nie mozna miec do niego pretensji. Gdyby nie obronca byłby gol 6.02.2010r. 20:59 Emsi, pełna zgoda co do Abidala:) rywalizacja z Maxwellem dała mu niezłego kopniaka... co mecz to coraz bardziej mnie zadziwia. nigdy nie przypuszczałem, że może grać na takim poziomie. życiówka na bank:)
Iniesta w swojej najlepszej formie. wreszcie! Ibra bardzo dobrze zagrał, nie rozumiem zarzutów pod jego adresem. 6.02.2010r. 20:59 ![]() sedziowie teraz beda na nas 'elektryczni' po tej nagonce i tak bylo dzis w meczu.
o tym samym pomyslalem po czerwonej kartce 6.02.2010r. 20:58 ![]() Tomoero ty takze :)
Sluszna kartka . Trzeba byc obiektywnym jakby ktos z naszych chlopakow tak przejechal to by bylo " oczywiscie sie nalezala". a jak ktos z naszych to szukamy wytlumaczen. 6.02.2010r. 20:58 ![]() Jeśli Pique należała się czerwona to tak samo dwóm piłkarzom Getafe (wejście z tyłu w nogi Messiego i chwyt zapaśniczy na Messim przy wychodzeniu do kontry). Jeśli sędzia chce być dokładny to niech będzie taki w obie strony. 6.02.2010r. 20:57 sedziowie teraz beda na nas 'elektryczni' po tej nagonce i tak bylo dzis w meczu.
mogl pokazac zolta i czerwona. sedzia zrobil swoje. ciezko miec pretensje.bardziej mozemy miec je do siebie 6.02.2010r. 20:57 W zasadzie Ibra w tej sytuacji zrobił to co miał zrobić. Pech chciał, że przebiegał tam zawodnik Getafe. Będzie ciężko ale liczę na 2-0 po kontrze 6.02.2010r. 20:56 ![]() Czy Wy również odnosicie wrażenie, że Abidal jest w mega hiper życiowej formie? On hasa jeszcze więcej niż Alves. Do tego zalicza wyłącznie skuteczne zagrania w obronie. Jestem pełen podziwu dla Francuza.
Sama myśl o drugiej połowie powoduje u mnie kołatanie serca. Będzie potwornie ciężko, ale wierzę... wierzę, że jeszcze ich uszczypniemy i komplet oczek pozostanie w Barcelonie. 6.02.2010r. 20:56 "Abstrachując do słuszności czerwo, to nieszczęsnie zaczęło się od straty Ibry albo Pique pod naszym polem karnym"
Zlatana. Trochę nie wyszło wyprowadzenie i się posypało. Ale to sport i przypadki takie się zdarzają. 6.02.2010r. 20:56 ![]() zjadacz, trzepnij sie w glowe. Takich akcji jest miliony , ibra i tak ladnie ogral bramkarza a to co jest napisane w raporcie meczowym to uwazam za obrazliwe i malo obiektywne ;)
Ibra gra dzisiaj bardzo dobrze a wy marudzicie. Po 2. Wrzutki do Xaviego juz nie docenia nikt co ? Mistrzostwo. PO ZA TYM MIal kilka fajnych zagran i min. asysta do Mesjasza. 6.02.2010r. 20:56 pique chyba rzeczywiscie ma jakies problemy. nie poznaje gościa od jakiegoś czasu.
ibra całkiem fajnie. to podanie z miejsca to chyba tylko on i ronni ;] iniesta jest niewiarygodny. maxwell fajnie na prawej, ale nie jest tak szybki dani w przejsiach z def do ofen i odwrotnie. yaya - ciekawie. szkoda tylko ze czasami zwalnia akcje. 6.02.2010r. 20:55 ![]() Zlatan mogl lobowac , bramkarz byl na 12-14 metrze prawie :D
No teraz trzeba sie wracac poprostu do obrony. Musimy strzelic gola bo bedzie nerwowo. 6.02.2010r. 20:55 ![]() Z fioletowej:
2010.02.06, godz. 20:51, czendo Barca od 15 minut nie istnieje.Oby nasi ludzie zrobili gola. padłem ;) 6.02.2010r. 20:55 A tobie radze jeszcze raz pierwszą połowę obejrzeć... to że nie strzelił w sytuacji jakich e2 spitolił w tamtym sezonie 30 to znaczy że gra słabo? 6.02.2010r. 20:54 Czy kartka słuszna czy nie - poczekałbym na Brigadiera. Na pewno sędzie mógł ją dać i niestety dla nas dał. 6.02.2010r. 20:54 Pierwsza część spotkania zakończona wynikiem korzystnym dla gospodarzy, szybko uzyskane prowadzenie pozwoliło graczom Barcy zachować spokój w swoich poczynaniach. Getafe postawiło bardzo trudne warunki, widać, że druga połowa będzie zacięta. Pozostaje jeszcze sporna kwestia czerwonej kartki dla Pique, w moim odczuciu nie powinno jej być, sędzia zadecydował jednak inaczej i tego nie zmienimy. Miejmy nadzieję, że mimo wszystkich utrudnień, to Barcelona będzie się dzisiaj cieszyć z kompletu punktów. (gennaro) 6.02.2010r. 20:54 Myślę, że Pep wpuści za Keitee Marqueza i będziemy grać z typowym środkiem Yaya, Xavi i Iniesta. 6.02.2010r. 20:54 Ogólnie to nie jest wesoło. Getafe ma chyba zamiae nas zamęczyć, bo jakoś z furią sie nie rzucili.
A mogło być dwa zero. Abstrachując do słuszności czerwo, to nieszczęsnie zaczęło się od straty Ibry albo Pique pod naszym polem karnym, po czyn nastąpiło kilka bilardowych zagrć zakończonych wiadomo czym. Moim zadniem czerwo słuszne jednak Max na prawej nieźle wygląda Cięzko będzie 6.02.2010r. 20:54 Napiszę tak: jeśli nie wygramy tego meczu to tylko z własnej winy. Ibra miał piłkę meczową, która może nas drogo kosztować. Do czerwonej kartki graliśmy zajebisty mecz. Jak zwykle szwankowała skuteczność ale kolejne bramki były tylko kwestią czasu. Teraz zrobiła się nerwówka.
To co zrobił Iniesta pod koniec pierwszej połowy, prawie, że ruszyło Ziemię z miejsca. 6.02.2010r. 20:53 mam nadzieje ze Pep to pouklada bo lekka panika jest.
a bardziej Getafe dobrze gra pressingiem. Muimy wykorzystywac takie szanse jak ma Zlatan :/ chyba jednak wejdzie Busi za Keiteee. 6.02.2010r. 20:52 ![]() Jak ktos powie ze dla Pique nie nalezala sie CZERWONA to jest idiota.
Gol Messiego ala "zawinalem pieroga" Zwrot Iniesty to ....Zwrot Iniesty :D 6.02.2010r. 20:52 trzeba dobić te łajzy w 2 połowie, bo do czerwieni byli nikim na boisku, a teraz wielce im się grać zachciało :) 6.02.2010r. 20:51 45 - Sędzia kończy pierwszą połowę spotkania, jeszcze Messi próbuje sprostować sprawę czerwonej kartki. (gennaro) 6.02.2010r. 20:49 44 - Iniesta świetnie uwolnił się od presji wywieranej przez dwóch piłkarzy Getafe przed polem karnym Katalończyków. (gennaro) 6.02.2010r. 20:48 ![]() 42 - IBRAAA!! znakomite podanie od Messiego zmarnowane przez Szweda! (TheEgg) 6.02.2010r. 20:47 ![]() 43 - Ibrahimović w sytuacji sam na sam z bramkarzem oddaje strzał, lecz zmierzającą do bramki piłkę wybijają obrońcy. 6.02.2010r. 20:47 43 - Piękna piłka zagrana na wolne pole od Messiego do Ibry, ten wychodzi na czystą pozycję, mija bramkarza, strzela, lecz piłkę zmierzająca do bramki wybijają obrońcy. (gennaro) 6.02.2010r. 20:44 40 - Piękna wrzutka Zlatana do będącego w polu karnym Xaviego, ten strzela głową, jednak broni Codina. (gennaro) 6.02.2010r. 20:42 ![]() 38 - Rios nieskutecznie próbuje oszukać sędziego malowniczo upadając w polu karnym (TheEgg) 6.02.2010r. 20:42 38 - Valdes bardzo ładnie wybronił groźny strzał Miku sprzed pola karnego. (gennaro) 6.02.2010r. 20:41 37 - Pedro Rios domaga się podyktowania rzutu karnego, lecz gwizdek sędziego milczy. (gennaro) 6.02.2010r. 20:41 ![]() 36 - Atomowa Pchła przy linii końcowej boiska...ale pod własnym polem karnym!...ciekawy to widok!:P 6.02.2010r. 20:40 Nie Pioteer - zaczęło się od złego wyprowadzenia piłki przez... Zlatana a potem zabaw z piłką Pique.
Było minęło - trzeba grać dalej. 6.02.2010r. 20:40 Już za pierwszy mocny faul na Messim powinna być żółta kartka, a jej sędzia nie udzielił. A tu nagle wyciąga czerwo, dlaczego? Powinien się trzymać poziomu, który wyznaczył. W zasadzie to ten pan nie czuje spotkania, jest cały obsrany, widać to po jego żałosnym gwizdaniu. Kilka razy nie puścił gry kiedy spokojnie mógł to zrobić. Nie dość, że sypie kartkami jak cukierkami na halloween to jeszcze w dodatku psuje tempo meczu. ż-a-ł-o-s-n-e 6.02.2010r. 20:40 35 - Getafe coraz częściej znajduje się pod polem karnym Barcelona, lecz obrona Katalończyków mimo osłabienia dobrze sobie radzi z graczami gości. (gennaro) 6.02.2010r. 20:39 Dajcie spokój z tymi płaczami o sędziowanie. Sami sobie taką sytuację sprokurowaliśmy. 6.02.2010r. 20:38 nie dajcie się zwieść dynamice akcji i upadku zawodnika Getafe. koleś odstawił srogi teatr, a pozbierał się w 10 sekund. gdyby dostał kosę, jaką mógł dostać, to by go nieśli do karetki 6.02.2010r. 20:37 Jedna noga była wyprostowana a drugą zgiął lecz to taka sytuacja trochę loteryjną jest, kiedy dwóch zawodników na siebie wślizgiem idzie. 6.02.2010r. 20:36 ![]() Obiektywnie czerwona kartka sie nie nalezala za to zagranie.Masz chyba jakas inna definicje obiektywizmu. 6.02.2010r. 20:36 Był atak wyprostowaną nogą, aczkolwiek dla mnie i tak akurat w takiej sytuacji powinna być żółta kartka. Gdyby tym kogoś ściął to tak ale tutaj rywal też wchodził wślizgiem a Pique się spóźnił.
erad20 dupa była. szedł tak, że mógł kolesiowi wbić jego piszczel w płuca, a cofnął nogę i tylko zderzyli się goleniami 6.02.2010r. 20:35 Nie było wyprostowanej nogi, kontakt wcale nie był taki mocny jak się wydawało. Obejrzyjcie powtórki, tam dokładnie widać jak Gerrard cofał nogę. Ugiął ją żeby nie zrobić przeciwnikowi krzywdy, w zasadzie jego korki ześlizgnęły się po getrze zawodnika Getafe, wątpię żeby nawet zostawiły jakikolwiek ślad 6.02.2010r. 20:35 Sobota 06 Lutego 2010 20:30
"sędzia z Madrytu. za co ten ciul dał czerwień? :O Przecie nie było ataku wyprostowaną nogą" Tomero Był atak wyprostowaną nogą, aczkolwiek dla mnie i tak akurat w takiej sytuacji powinna być żółta kartka. Gdyby tym kogoś ściął to tak ale tutaj rywal też wchodził wślizgiem a Pique się spóźnił. 6.02.2010r. 20:34 ![]() Trochę obiektywizmu ludzie. Podaje za Eurosportem:
RED CARD FOR GERARD PIQUE! That was not harsh - a horrible challenge on Rafa. The former Manchester United centre-half tried to bring the ball out and lost it before following through with a studs-up tackle on the Getafe player well after the ball had gone. Xavi leads the protests, earning himself a booking. It was as clear a red card as you are ever likely to see. A wy od razu, że sędzia kalosz i sprzedawczyk... Pique zagrał głupio, ale sędzia niczemu nie winien, tylko chwila idiotyzmu Pique. Mieli rywala na kolanach, a teraz pozwolili mu wstać. 6.02.2010r. 20:34 30 - Coraz śmielej poczyna sobie w ataku Getafe, teraz strzelał Soldado z woleja, lecz ponad bramką. Warto odnotować, że chwilę wcześniej sędzia nie zauważył przyjęcia piłki ręką przez jednego z graczów gości. (gennaro) 6.02.2010r. 20:33 r92 o co Ci chodzi. ta pinda sędziowska wyrzuciła niesłusznie zawodnika z boiska, a Ty Brutusie przeciwko mnie? :>
Wyraźnie Pique cofał nogę i kontakt nastąpił poprzez kopnięcie nogi przeciwnika od boku, nie zaszedł front-kick :) 6.02.2010r. 20:33 ![]() 25 - Madrycka kampania daje pierwsze efekty. Pique otrzymuje czerwoną kartkę, choć chyba na nią nie zasłużył. 6.02.2010r. 20:32 26 - Jak to jest możliwe, że sędzia sprzedaje mecz? Inaczej tego nie można nazwać. Wspaniałe widowisko, momentami magiczne zagrania, a sędzia niszczy ten spektakl. Hiszpańscy sędziowie, kiedy to się zmieni w końcu? (Andresito) 6.02.2010r. 20:31 27 - Było naprawdę groźnie po tym rzucie rożnym, na szczęście strzał piłkarza Getafe mija o centymetry słupek. Tymczasem rozgrzewa się Rafa Marquez. (gennaro) 6.02.2010r. 20:31 Pique spóźniony w walce o piłkę -fauluje i dostaje CZERWONĄ kartkę
Żółta kartka dla protstującego Xaviego. Sędzia przesadził. Faul był na żóltą kartkę. Na powtórce widać ze Pique uciekał z tą nogą. 6.02.2010r. 20:30 sędzia z Madrytu. za co ten ciul dał czerwień? :O Przecie nie było ataku wyprostowaną nogą 6.02.2010r. 20:29 25 - Pique wylatuje z boiska! Gerard ukarany czerwonym kartonikiem za spóźninoy wślizg. Jest to pierwsza czerwona kartka dla gracza Barcy w tym sezonie. (gennaro) 6.02.2010r. 20:27 23 - Iniesta wzięty w kleszcze przez dwóch piłkarzy Getafe traci piłkę, w jej posiadaniu goście, lecz tylko przez chwilę. (gennaro) 6.02.2010r. 20:23 ![]() 19 - przepiękna koronkowa akcja barcelony, Codina broni strzał Messiego. znów trzeba pochwalić znakomite zachowanie Maxwella (TheEgg) 6.02.2010r. 20:22 18 - Ależ akcja Barcelony! Messi świetnie rozegrał piłkę z Maxwellem, następnie zagrał do Ibry, który zgrał ją ponownie do Argentyńczyka, lecz strzał Leo odbija bramkarz. (gennaro) 6.02.2010r. 20:22 18 - W takim tempie to Messi może dzisiaj zapewnić sobie pichichi :) o ile będzie bardziej skuteczny (Andresito) 6.02.2010r. 20:20 ![]() 16 - Maxwell czaruje na prawej stronie!! płasko dośrodkowuje, zamieszanie w polu karnym, sprawę wyjasnia portero Getafe 6.02.2010r. 20:20 16 - Pierwsza indywidualna kara w tym meczu; Mane ukarany żółtą kartką za faul na Messim. (gennaro) 6.02.2010r. 20:19 15 - Zlatan ładnym zwodem minął obrońcę Getafe i strzelił, lecz niestety piłka odbija się od gracza gości. (gennaro) 6.02.2010r. 20:18 13 - Strata piłki przez Ibrahimovicia, piłkę przejął jeden z graczy Getafe i próbował zagrac do będącego przed polem karnym Soldado, lecz dobrze zachował się Pique i futbolówkę wyłapał Valdes. (gennaro) 6.02.2010r. 20:13 9 - Zdobywca pierwszego gola, Messi, brzydko faulowany przez jednego z graczy gości, lecz sędzia nie zdecydował się na ukaranie go żółtą kartką. (gennaro) 6.02.2010r. 20:11 ![]() 7 - Gooool!! po rzucie rożnym piłka trafia do Messiego przed pole karne i ten pięknym strzałem pokonuje golkipera (Egg) 6.02.2010r. 20:11 6 - GOOOL, MESSI! Cóż za cudowne uderzenie Leo, Codina bez szans! Po rzucie rożnym piłka dotarła do Toure, ten zagrał do będącego przed polem karnym Argentyńczyka, a Lionel pięknym, technicznym strzałem umieścił ją w bramce. Barcelona 1:0 Getafe! (gennaro) 6.02.2010r. 20:08 3 - Barcelona nadal w natarciu, lecz jak na razie nic z tego nie wynika. (gennaro) 6.02.2010r. 20:05 jak pisałem przedwczoraj, że Abidal i Maxwell na skrzydłach, to co niektórzy się dziwili 6.02.2010r. 19:53 Codina, Mané, Cata Díaz, Rafael, Miguel Torres, Boateng, Parejo, Pedro Rios, Albin, Miku i Armor |
Podcast Sportowy Subiektywne, cotygodniowe wynurzenia na temat sportu i nie tylko. Prowadzący - Suszi, Przemek i Marcin. A co to jest Podcast? Odcinek 115 - Konstantynopolitanka Reklama Wyniki
Tabela
Statystyki newsów: 28752 newsów dziś: 4 komentarzy: 867238 komentarzy dziś: 225 użytkowników: 35108 |
11.09.2010r. 18:00 Primera División
Camp Nou Do meczu dni: 2 Blaugrana.pl on Facebook
Najczęściej komentowane Wywiad z Tito Vilanovą (435) Ostatnie komentarze buul: Będzie w przyszłości informacja po zalogowaniu - które miejsce w jakim zestawieniu.
Jeżeli się... Sonda Jak oceniasz pierwsze miesiące prezydentury Sandro Rosella: Buttony |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||